نور: فروشگاه زیبایی برای خرید محصولات مراقبت از پوست در سراسر جهان

نامیده میشود نور: فروشگاه زیبایی و این در واقع این است: تجارت الکترونیکی برای خرید. زیبایی ، البته. این تمام است ، خوب ، اما این همه ماجرا نیست. در واقع ، نور روحي كنجكاو ، جهان وطن و توجه دارد. حداکثر روندها مطمئناً ، بلکه برای مواد تشکیل دهنده ، برای بافتها (“به زودی خواهید فهمید در ایتالیا مهم هستند”) ، بلکه برای نسلهای جدید

موسس نور زنی است که کشف ، خرید و آزمایش می کند – بله درست است ، از او پرسیدیم! – تمام محصولاتی که سپس در سایت ارائه می دهد. نامیده میشود Francesca Lombardi ، می توانید آن را در عکس زیر مشاهده کنید. با او مصاحبه کردیم.

Francesca Lombardi ، بنیانگذار NOOR

© النا روزگنولی

چگونه NOOR: فروشگاه زیبایی متولد شد؟

NOOR پس از خواستگاری طولانی نسبت به مراقبت از پوست، که تقریباً نیمی از سالهای من طول کشید (باید گفت). من فارغ التحصیل شدم اقتصاد تجارت و من 20 سال آینده را به عنوان هسته سازمانی و اداری در یک معتبر واقعیت پزشکی ایتالیا، با کلینیک های متخصص در جراحی پلاستیک و پزشکی زیبایی. آنجاست که من با تنفس عمیق مهارتهای پزشکان ، متخصصان زیبایی و متخصص زیبایی، مهمتر از همه در این “محیط” است که من به آن گوش دادم خواسته ها و نیازهای بیماران را جمع آوری کرد؛ در اینجا به آرامی پروژه NOOR بالغ شد و من تصمیم گرفتم پروژه ای را باز کنم ویترین مغازه پیشنهاد دادن به مراقبت از پوست معتاد ثمره تحقیق من

نور: فروشگاه زیبایی – صفحه اصلی

پشتیبانی شده توسط a تیمی از متخصصان واجد شرایط و ارائه یک کاتالوگ جالب ساخته شده از طریق تحقیقات دقیق و هدفمند برای انتخاب بهترین ها مارک زیبایی ایندی پراکنده در سراسر جهان و متحد فلسفه زیبایی پاک. در پایان NOOR تحقق می یابد 2017 و دو متخصص زیبایی در تحقق این امر از من حمایت می کنند تست پوست که اکنون در سایت موجود است. با تشکر از مشارکت آنها ، برخی از تردیدها را برطرف کردم و بسیاری از موارد معمول جهان زیبایی را که افسوس هنوز برجسته است ، از بین بردم.

نور: فروشگاه زیبایی – تست پوست

شاید به همین دلیل است که من نام NOOR را انتخاب کردم: a اصطلاح عربی به معنی نور، زیبایی که می درخشد … NOOR نمی خواهد یک باشد محل امن جایی که کسانی که به بیرون نگاه می کنند آگاه هستند که بهترین محصولات را می خرند “تمیز و ایمن“یا تمیز و ایمن ، با رویکرد شفاف، معتبر و آگاه از لوازم آرایشی ، جایی که شیمی خوبی در خانه است و م componentلفه فناوری پیشرفته است ، بافتها دلپذیر هستند و استانداردهای اثر بخشی آنها بالا است.

چگونه در دریای محصولات و اخبار مدیریت می کنید؟ چگونه مارک هایی را انتخاب می کنیم که در آن صورت قهرمانان نور می شوند؟

هر مارکی که به دست می آورم احساساتی به من می دهد ، برای من وقت می گذارد (و اغلب اوقات ، برند خصوصی خود را کنار می گذارم) ، و هزینه های زیادی برای من ایجاد می شود صبر (من یاد گرفتم که تا صد بشمارم و با انجام کار نفس بکشم اوووووم) آنها به من می گویند که من در این مورد کمی عجیب هستم … اما من هرگز از مارک ها نمی خواهم محصولات را نمونه بگیرند ، من آنها را می خرم، از ترس اینکه مجبور شوید بگویید “من محصول شما را دوست ندارم”.

من می دانم که کار تولید یک محصول زیبایی ، دستیابی به فرمول مناسب و تحقیقاتی که در مورد آن انجام شده چقدر طلبکار است. اساساً ، اگر علامت تجاری کنجکاوی من را برانگیزد ، من از سایت آنها محصولی خریداری می کنم (کشور سازنده ای برایم مهم نیست) و اگر آنها را دوست دارم ، برای شروع مذاکره با آنها تماس می گیرم ، افسوس ، همیشه آسان نیست … مخصوصاً برای محدودیت های اداری (به عنوان مثال ثبت محصولات در پورتال اروپا). در معدن من سفر میکنی (چقدر دلم برایشان تنگ شده!) همیشه سعی می کردم مارک های خاصی پیدا کنم و آنها را آزمایش کنم ، امروز باید بگویم اینستاگرام این به من اجازه می دهد تا به صورت مجازی سفر کنم و واقعیت های جدید کارآفرینی را کشف کنم.

من واسطه گری یک توزیع کننده ایتالیایی را دوست ندارم ، من عاشق این هستم رابطه مستقیم با من پایه گذار، بعضی حتی دوست شده اند … به همین دلیل است که من اغلب با آنها در مورد آنها صحبت می کنم خانواده نور. مهمتر از همه ، من عاشق مارک های روح و روان هستم و یک داستان “واقعی” برای گفتن دارند. ما در فلسفه ها و دیدگاه های زیبایی مشترک هستیم.

نور: فروشگاه زیبایی – جعبه تست

4/5 محصولات / مارک هایی که به دلیل ابتکاری / خاص بودن توصیه می کنید؟

  1. 1

    گیاه شناسی آفریقا، یکی از اولین مارک های موجود در NOOR همراه با نقره ای نقره ای. هر دو مارک برای همه محصولات ، یک ماده تشکیل دهنده خاص ، یک مخرج مشترک دارند. L ‘روغن مارولا در حالت اول ونقره کلوئیدی در دوم بنابراین مارک های طراحی و ایجاد شده از فعالی استفاده می کنند که در مراحل اولیه “مراقبت” کرده است پایه گذار، که آنها را به اندازه کافی برای مطالعه آنها و ایجاد یک خط مراقبت از پوست هیجان زده کرد

  2. 2

    مجمع عمومی زیرا مارکی است که برای و توسط آن طراحی شده است نسل Z. نسلی که از قبل در حال تنظیم قوانین است مراقبت از پوست: که در بسته بندی (سازگار با محیط زیست و “زیبا” یا بهتر از طریق نمایشگر) فرمول (چراغ سبز برای محصولات چند وظیفه ای … تعداد کمی از محصولات اما چند منظوره و احتمالاً بدون جنسیت) من دائما به دنبال مارک های طراحی شده برای “Z” هستم ، زیرا تقاضا در ایتالیا بیشتر و سازگارتر خواهد شد

  3. 3

    اوسکیا لندن که یک خط مراقبت از پوست بر اساس “مواد معدنی زیبایییا MSM – یک ترکیب آلی از گوگرد – چرا با ادغام عناصر خاصی که می توانیم آنها را در بدن پیدا کنیم ، ترکیب شده و تقویت شده با مواد معدنی و ویتامین ها برای حمایت فعال و بتن از سلول ها ، به بازسازی پوست کمک نکنیم؟ آنجا Nutraceutica به زیبایی اعمال می شود

روغن خالص مارولا در گیاه شناسی آفریقا

درمان ضد پیری La Potion Infinie توسط Argentum Aphotecary

رز ژله پاک کننده آرایش ملایم دی پلنیر

SUPER 16 Advanced Nutri-Active Collagen Serum di OSKIA لندن

آیا همه موارد موجود در سایت را امتحان می کنید؟

کاملا بله ، نه تنها … من همچنین به دوستان ، مادر و خواهر اجازه دادم آن را امتحان کنند برای گرفتن نظرات بیشتر من مطمئناً عملکرد را در وهله اول ارزیابی نمی کنم ، برای آن زمان لازم است ، اما بافت و رایحه (هنوز جزئیات بسیار مهم برای بازار ایتالیا).

کدام کشور دارای سریعترین رشد در سمت زیبایی است؟

باید بگویم که ایتالیا سهم خود را انجام می دهد، حتی اگر سالها بعد روندها همیشه مورد استقبال ما قرار بگیرند. مطمئناً همه گیری از رشد رشد برخوردار است مراقبت از پوست در مقایسه با آرایش (حتی طرف جوان). به هر حال به نظر من آلمان ، فرانسه و انگلیس آنها در مقایسه با ما ایتالیایی ها ، به ویژه برای مراقبت از پوست ، گام هایی به جلو هستند. و من همیشه چشمم به کشورهای اسکاندیناوی است … اینجا آنها اغلب متولد می شوند و می رسند روندهای زیبایی جدید.

آیا می توانید 2/3 روند زیبایی را که شخصیت های اصلی 2021 هستند ، شناسایی کنید؟

  • مطمئناً همه گیری از رشد در “زیبایی کل نگر“در اینجا افزایش درخواست برای محصولاتی است که اجازه می دهد مراسم زیبایی واقعی در خانه انجام شود: به نمک های حمام مراجعه کنید”سم زدایی” از پورسوما، روغن های بدن PerPurr و تقاضای بسیار بیشتری برای ماسک های صورت و مو
  • بازار زیبایی ایتالیا دنیای ابزار زیبایی یا به دلیل کاهش امکان حضور در آرایشگران ، که از نظر تناسب و شروع کار باز هستند ، یا به دلیل طولانی بودن زمان موجود. بنابراین آنها متوجه می شوند غلتک یشم ، گوآ شا و ماسک های چشم کوارتز همراه با خود ماساژ (در نهایت) در استفاده از محصولات مراقبت از پوست
  • در ایالات متحده آمریکا و در کشورهای اسکاندیناوی ، آنها قبلاً مدتی در مورد آن صحبت کرده اند و مارک های بسیار جالبی در حال چرخش است و من معتقدم که لوازم آرایشی صمیمی نوعی از “صورت واژن“برای انجام در خانه ، با محصولات هدفمند مانند روغن و لوسیون برای بهبود غشای مخاطی ناحیه و شل شدن عضلات کف لگن ، بدون غفلت از یک عمل ضد باکتری و ضد بو در واله. بنابراین یکی مراقبت از پوست intima دقیق که همگام با بهداشت صمیمی معمول است
  • من خودم را تکرار می کنم اما قطعاً رشد قوی از همه مارک های طراحی شده توسط و برای Generation Z. Plenaire یک مارک انگلیسی است که توسط نامراتا کمدار تعامل با گروهی از بچه ها. از این رو گوش دادن به نیازهای آنها ، انتظارات آنها و از آنها بخواهید فرمولها را مستقیماً آزمایش کنند. نتیجه: سازگار با محیط زیست از فرمول تا بسته ، فراگیر بودن و محصولات چند وظیفه ای امتیازات “Z” جوان. این ویژگی ها مطمئناً یک روند خواهد بود.

بعد از ساواسانا در پوسوما غوطه ور شوید

روغن تصفیه DETOX di PerPurr

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>